Mini bagry

Snahou naší firmy je prodávat cenově dostupné mini bagry. Zakládáme si na kvalitě, kterou konzultujeme s výrobcem. Jakékoliv nedostatky kvality se řeší obratem s výrobcem.

Na naše bagry zajišťujeme náhradní díly, příslušenství, záruční i pozáruční servis.

Při zakoupení mini bagru zajistíme dopravu na vaší adresu (do 100km zdarma 50+50) nad 100km 9.-Kč/km

Naše bagry nakupujeme přímo u výrobce, se kterým komunikujeme a řešíme drobné úpravy a vylepšení na přání zákazníků.

Pro objednání náhradních dílů používáme databázi od výrobce , který nám poskytuje veškeré informace k minibagrům, proto není žádný problém objednat jakýkoliv díl . Viz obrázky níže

Ke každému modelu máme k dispozici kompletní dokumentaci a rozkres náhradních dílů.Na Vaše přání můžeme ojednat jakýkoliv díl na naše minibagry.

Lodní doprava má velký problém

Pandemie covidu-19 výrazně neomezila pouze pohyb osob, ale také zboží. Lodní dopravu kromě toho poškodil také incident v Suezském průplavu. Obchodníci už se začínají obávat, jaký vliv bude mít aktuální situace na vánoční nabídku.

Rána za ránou, tak by šel popsat poslední rok a půl z pohledu lodní dopravy. Pohyb zboží po moři nejprve tvrdě zasáhla pandemie covidu-19, následně toto odvětví utrpělo i vinou zablokování Suezského průplavu letos v březnu. Podle odborníků bude návrat do normálu trvat ještě řadu měsíců.

Naposledy lodní dopravu výrazně ohrozila situace v čínské provincii Kuang-tung, která opět zažívá nárůst počtu nových případů nákazy. Důležitý čínský dopravní uzel, více než devatenáctimilionové město Kanton, zintenzivňuje testování a uzavírá se před okolním světem, informuje BBC. Vzájemná provázanost a už tak komplikovaná situace může podle odborníků způsobit, že problémy v jednom z přístavů ochromí mezinárodní obchod jako celek.

Situace na jihu Číny zneklidňuje obchodní společnosti z celého světa. Jeden z klíčových přístavů v Šenčenu Yantian International Container Terminal, který tvoří pomyslnou bránu obchodní stezky vedené Perlovou řekou, od konce května kvůli novému šíření covidu-19 funguje v nouzovém režimu. V přístavu pracuje jen zlomek normální kapacity dělníků, terminál tak nestíhá odbavovat všechny kontejnerové lodě a před přístavem se tvoří dlouhé kolony.

Obchodní společnosti a plavební úřad tak začínají odklánět lodě do jiných přístavů, ty už jsou ale přetížené. „Jeden z největších čínských přístavů byl v podstatě téměř na tři týdny uzavřen. Jsou zde nějaká kotviště v provozu, ale zdaleka jich není dostatek,“ cituje BBC Nilse Haupta, ředitele komunikace německé přepravní společnosti Hapag-Lloyd.

Největší světová přepravní společnost Maersk informovala, že zpoždění zásilek se protáhne nejméně na šestnáct dní. Podle agentury Reuters čekalo v pátek tohoto týdne na zakotvení v přístavu okolo padesáti kontejnerových lodí.

Původně útlum dopravy a následně boom objednávek minulý rok podle BBC narušil křehký lodní obchod. Evropské a severoamerické přístavy čelily přetížení kvůli obrovskému nárůstu počtu objednávek zboží z Asie a kvůli zhuštěné dopravě bylo pro lodě s prázdnými kontejnery obtížné vracet se do domovských přístavů.

Další krizi pak přinesl březen, kdy došlo k úplnému zastavení Suezského průplavu. Kontejnerovou loď Ever Given která průplav blokovala, se podařilo uvolnit až téměř po týdnu. Mezinárodní obchod mezitím počítal miliardové ztráty. Každý den, kdy byla doprava v obchodním uzlu zastavena, pro něj znamenal ztrátu přes devět miliard dolarů (asi 200 miliard Kč). Došlo ke zpoždění stovek plavidel, která po uvolnění průplavu přetížila evropské přístavy.

Obchodní společnosti doufají v rychlé zlepšení situace na jihu Číny, odborníci ale varují, aby následně uvolnění opatření proběhlo pozvolna a zabránilo se tak dalšímu přetížení ostatních přístavů. „Protože je systém tak přetížený, pokaždé, když se některá z těchto věcí stane, jsme v podstatě v bodu zlomu,“ cituje BBC novináře serveru Lloyd’s List Jamese Bakera. Právě server Lloyd’s List věnující se obchodu a lodní dopravě odhaduje, že ke zpoždění zásilek bude docházet ještě minimálně dvanáct měsíců.

Například britští maloobchodní prodejci už tak začínají řešit objednávky zboží, které se na pulty dostane před vánočními svátky. Běžně se podle BBC objednává zboží z Číny koncem léta, letošní rok už ale může objednávka na začátku léta znamenat, že zboží nebudou mít prodejci včas. „Jedním z problémů, které v současnosti podporují dopravní komplikace, je skutečnost, že každý ví, že dodací lhůty jsou opravdu dlouhé, takže maloobchodníci si své vánoční zboží rezervují již teď,“ řekl BBC Baker.

Podle novináře serveru Lloyd’s List běžně objednávky vrcholí ve třetím čtvrtletí roku, letošní rok ale „sezonní špička probíhá téměř po celou dobu“. „Bůh ví, co přijde v srpnu nebo v září. Je možné, že to bude ještě bláznivější. Těžko říct,“ říká Baker. „Pokud chcete na Vánoce něco konkrétního pro svou rodinu, začněte objednávat ihned,“ radí Baker, přestože doufá, že se situace brzy uklidní.