- Testování a opravy common rail čerpadel a vstřikovačů
- Prodej náhradních dílů
- Diagnostika, oprava veškerých elektronických součástí vozidel
- Reaktivace airbagů, odblokování rádií, chiptuning aut
- Prodej a montáž vstřikovacíhch čerpadel
Kategorie
CENÍK
Test vstřikovačů Common rail 300,- Kč/ks
Test mechanických vstřikovačů 100,-Kč/ks
Test vstřikovačů PD 500,-Kč/ks
Test čerpadla VP30 PSG5 1500,-Kč
Test čerpadla VP44 PSG5 1500,- Kč
Test čerpadla VP44 PSG16 2000,-Kč
Test čerpadla commonrail 1500,-Kč
uvedené ceny jsou bez DPH
YFE10-1tuna,mimoosé kopání,jednoválec(diesel)KOOP192 8,6 KW,
lžíce:
20cm 2050.-
40cm 2100.-
80cm 3800.-
rychloupínák 3400.-
165000.-
ceny bez DPH
YFE18-1,8tuny,mimoosé kopání,tříválec orig YANMAR 3TNV88
lžíce:
20cm 2900.-
40cm 4200.-
80cm 4650.-
rychloupínák 5400.-
hák na kořeny 2500.-
vrták 10833.-
298000.-
ceny bez DPH
Půjčovné
YFE10
1200.-/den (1-3 )
1000.-/den (4-7)
YFE18
1400.-/den (1-3 )
1200.-/den(4-7)
7 a více dní domluvou
kauce 20000.-
Provádíme opravy vstřikovačů 03L130277B
Cena opravy vstřikovače 3000.- s DPH
Po montáži do vozidla je nutné udělat adaptaci minimální dávky!!!!!! V případě žádné nebo částečné adaptace je vozidlo hlučné má vysokou spotřebu a nízký výkon motoru.
Nabízíme adaptaci v našem servisu.(doba správné adaptace trvá od 30 až do 90 min)
PSG5 (jednokonektorové čerpadlo)
Máte poškozené vstřikovací čerpadlo PSG5?(FORD)
Máme pro Vás cenově dostupné řešení a tím je BALÍČEK VP30-PSG5 v ceně 13.000,-Kč
BALÍČEK VP30-PSG5 obsahuje:
-ODTAH vozidla do našeho servisu (v ceně balíčku 200km)pouze osobní vozidla (ne dodávky transit atd)
-Kompletní rozebrání a složení čerpadla
-Vyčištění čerpadla povrchové (ultrazvuk)
-Kompletní vnitřní vyčištění čerpadla (ultrazvuk)
-Výměna poškozených mechanických částí čerpadla
-Opravu řídící jednotky čerpadla VP30 PSG5
-Testování dávky paliva na stolici dle určeného testplánu
-Záruka 6 měsíců
PSG5 (jednokonektorové čerpadlo)
Demontáž čerpadla z vozidla trvá max. 1-1,5 hodinu
Máte poškozené vstřikovací čerpadlo PSG5?(OPEL,SAAB)
Máme pro Vás cenově dostupné řešení a tím je BALÍČEK VP44-PSG5 v ceně 13.000,-Kč
BALÍČEK VP44-PSG5 obsahuje:
-ODTAH vozidla do našeho servisu (v ceně balíčku 200km)
-Kompletní rozebrání a složení čerpadla
-Vyčištění čerpadla povrchové (ultrazvuk)
-Kompletní vyčištění čerpadla (ultrazvuk)
-Výměna poškozených mechanických částí čerpadla
-Opravu řídící jednotky čerpadla VP44 PSG5
-Testování dávky paliva na stolici dle určeného testplánu
-Záruka 6 měsíců
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(možnost pouze otestovat,resetovat,přeprogramovat)
možnost originální repase od BOSCHe výměnným způsobem
(cena cca 33000.-dle daného čísla)
PSG16 (dvoukonektorové čerpadlo)
Demontáž čerpadla z vozidla trvá 1-1,5 hod
Máte poškozené vstřikovací čerpadlo PSG16?(OPEL,SAAB)
Máme pro Vás cenově dostupné řešení a tím je BALÍČEK VP44-PSG16 v ceně 15.000,-Kč
BALÍČEK VP44-PSG16 obsahuje:
-ODTAH vozidla do našeho servisu (v ceně balíčku 200km)
-Kompletní rozebrání a složení čerpadla
-Vyčištění čerpadla povrchové (ultrazvuk)
-Kompletní vyčištění čerpadla (ultrazvuk)
-Výměna poškozených mechanických částí čerpadla
-Opravu vstřikovacího čerpadla VP44 PSG16
-odzkoušení čerpadla na stolici (přeprogramování do servisniho režimu)
-Diagnostika vozidla (TECH2)
-Zjištění SECURITY kódu
-Naprogramování nového SW do ř.j. čerpadla
-Zjištění skutečného stavu km v ř.j. čerpadla
-Záruka 6 měsíců
Při zaslání čerpadla poštou:
Možnost odzkoušení čerpadla na testovací stolici 2500.-Kč (kompletní test včetně všech čidel a ventilů)
-Možnost klonování čerpadel nebo výměny ř.j. čerpadla
Máte čerpadlo ze SAABU a potřebujete ho dát do OPLA a naopak?
SW úprava stojí 1500.- Kč možnost kompletního přeprogramování ve vozidle(immo,nový SW,security kód,reset čerpadla,konfigurace vozidla,) 3000.-Kč
U vstřikovacích čerpadel FORD jsme schopni vypnout imobilizér tzn. že nepotřebujete čerpadlo programovat v orig.servisu.Po namontování do vozidla si ř.j. motoru automaticky nahraje imobilizér